reklama

Nový vzťah vďaka zázračnej vete?

Dnes ma v nemenovanom mesačníku opäť dostal jeden článok. Vraj nejaký ,,randeológ'' mi poradí, ako pomocou jednej jedinej vety zaujať opačné pohlavie. A ak aj nie celé, tak aspoň toho dotyčného, ktorý bude mať tu česť a ja tú kúzelnú vetu napíšem práve jemu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Ako slobodná žená, ktorá si v kľude vychutnávala poobedňajšiu kávu som ani tento článok nenechala nepovšimnutý. Nieže by som skutočne verila že autor poskytne nejakú zázračnú formulku a ja ešte v ten deň nájdem ,,pána pravého''. Skôr to bola ženská zvedavosť čo mi nedala pretočiť na nasledujúcu stranu.

Nebudem opisovať celý článok. V podstate autor písal o tom, ako ísť správne na opačné pohlavie a ako vedieť očariť, pokiaľ ste napríklad na sociálnej sieti. Nuž, to samo o sebe hraničí so zúfalstvom- hľadať si spriaznenú dušu na sieti. Ale budiš- v dnešnej dobe je možné všetko a aj toto je pre niektorích tiež trendy. Najskôr si vraj treba detailne preštudovať profil nášho objektu, zistiť koníčky, záľuby, obľúbenú hudbu, filmy... A kúzelnú formulku vytvoriť podľa zisteného. Tak ak napríklad vidím, že môj nový objav počúva skupinu Coldplay, mám mu napísať aké je skvelé že máme rovnaký hudobný vkus a navyše sa tak výrazne podobá na Chrisa Martina. Bodka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prosím? To nemyslíte vážne Pán Randeológ. To má byť to, čo človeka na druhej strane naozaj zaujme a nebodaj aj uverí, že to myslím úprimne?(pravda ak jeho domýšľavosť nepresahuje zdravú hranicu). Neviem či som už ozaj staromódna, alebo len naivná.. Ale ak má byť toto to, čo teraz funguje a spojí dvoch ľudí dohromady, tak ozaj pochybujem či som tu správne.

Je mi jasné že od bulvárneho plátku som asi viac nemohla čakať. Predáva titulka, obrázok, prvý dojem. Tomu rozumiem. Ale desí ma predstava že tam niekde( možno aj v byte o poschodie nižšie) sedí za PC mladá slečna, ktorá sa toho chytí, začne hromadne prezerať profily na Dríste a hľadať svojho Chrisa Martina. Ako sa majú mladí ľudia ,,normálne'' zoznámiť, keď ich nejaký ,fundovaný odborník, presvedčí, že si stačí o tom druhom všetko preštudovať a potom sa tváriť ako si ohromne rozumejú vo všetkých oblastiach? Že to musí byť osud- ich rovnaký vkus na filmy, hudbu či šport? Ja viem že internet už spojil nejeden pár. A šťastne. Ale asi to bolo prirodzenejšie, ako nám to radí Pán Randeológ- bez nejakých kľučiek, podlizovačných slov a falošného zaliečania sa. Povedzme si pravdu- možno by to malo úspech, ale nie nadlho- človek sa nemôže pretvarovať celý život.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi veľa ľudí nebude súhlasiť, predsa len internet má veľký vplyv. Ale čo tak vybehnúť na hodinku von a prejsť sa?(už sa nedá vyhovárať ani na zimu a zlé počasie). Možno stretnete viac zaujímavých ľudí ako za pol dňa na internete. A môžte si byť istý, že keď Vám bude dotyčný tvrdiť že počúva Coldplay tak to nie je preto že si to prečítal vo vašom profile :-)



Ingrid Vojtylová

Ingrid Vojtylová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milovníčka kávy, slobody a svojho psa :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu